Årsmöte 2021

Kallelse

Boka in onsdagen den 17:e mars i kalendern!

I år kommer årsmötet ske digitalt!

Möte kl 19.00-21.00

Det är viktigt att så många föreningar som möjligt finns representerade på mötet som är en viktig del i demokratin inom förbundet. Ta chansen att föra din talan och säga vad du tycker! Rösträtt på årsmötet har alla medlemsföreningar som registrerat sina medlemmar och betalat sin medlemsavgift till SBoK senast den 31 jan 2021. Motioner till årsmötet ska skickas till info@swekickboxing.se senas den 14 feb.

För att nominera någon till styrelsen kontaktar man valberedningen. Man kan nominera sig själv eller någon annan man tror skulle passa för uppdraget. Valberedningen består av Victoria Hedling (Ironman Kickboxningsförening Majorna) och Alex Bring Palm (Fight Club Ängelholm) Ola Söderlin (United Fighters IF Trelleborg). Du når dem på valberedning@swekickboxing.se

Dokument som rör årsmötet kommer läggas upp på vår hemsida swekickboxing.se samt skickas ut till alla medlemsföreningar så fort de är klara, dock senast 14 dagar innan mötet.

Kommande evenemang